Sastamalan Kylämarkkinat 6.8.2023 Vammalan torilla

Julkaistu

Lahjakorttiarvonta:

Lahjakorttiarvonta suoritettiin 7.8.2023. Telilän Sähkötyö Oy:n 200 euron lahjakortin voitti Maija Reino. Arvontaan osallistui 92 palautuslaatikkoon jätettyä lipuketta. Onnea voittajalle!

Uudet jäsenet:

Saimme kylämarkkinoilla uusia jäseniä 13. Tervetuloa kaikki uudet jäsenet mukaan toimintaamme!

Sastamalan kymmenennet kylämarkkinat pidetään 6.8.2023 klo 12.00 – 15.00 peruskunnostetulla Vammalan torilla.

Sastamalan Omakotiyhdistys on mukana kylämarkkinoilla omalla osastollaan. Omakotiyhdistyksen osastolla on tavattavissa myös Omakotiliiton toiminnanjohtaja Marju Silander. Hän myös käyttää puheenvuoron kylämarkkinoilla.

Omakotiyhdistys järjestää markkinoilla arvonnan, jossa palkintona on Telilän Sähkötyö Oy:n lahjoittama 200 euron lahjakortti. Lahjakortin voittaja selviää Omakotiyhdistyksen hallituksen kokouksessa 7.8.2023, jossa voittajan arvontalipuke nostetaan arvontalipukkeiden palautuslaatikosta. Onnea kaikille arvontaan osallistujille!

Omakotiliittoon markkinoilla liittyville on varattuna kirjalahja.

Tervetuloa Omakotiyhdistyksen osastolle tapaamaan Omakotiliiton toiminnanjohtaja ja Sastamalan Omakotiyhdistyksen väkeä, sekä kuulemaan Omakotiliiton edunvalvonnasta ja palveluista palveluista ja Omakotiyhdistyksen toiminnasta ja paikallisista jäseneduista.