Muista ilmoittaa sähköpostiosoite

Julkaistu

Omakotiliitto tiedottaa ajankohtaisista asioista sähköisillä jäsenkirjeillä. Tarkista jäsenkorttikirjeestä sähköpostiosoitteesi ja ilmoita muutokset osoitteessa www.omakotiliitto.fi/jasentiedot. Kaikkien marraskuun loppuun 2024 mennessä rekisterissä olevien sähköpostiosoitteiden kesken arvotaan matkalahjakortti, arvo 500€ (arvonta joulukuussa).

Myös Sastamalan Omakotiyhdistys on lisännyt sähköpostin välityksellä tapahtuvaa tiedotusta ja näinollen yhdistyksemmekin tiedotus saadaan kattavammaksi kun tavoitamme jäsenistömme sähköpostilla. Voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi muutokset/puuttuvan osoitteen myös Sastamalan Omakotiyhdistykselle, Pentti Haapahuhta puh. 050-3091465 tai phaapahuhta@gmail.com ja näin tiedot saadaan myös päivitettyä omakotiliiton jäsentietoihin.